.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمد توكلی: از جابجايی لاريجانی متاسف شدم

از نظر حيثيت حقوقي نيز علي لاريجاني هم بعنوان دبير شوراي عالي امنيت ملي منصوب رئيس جمهور بود و هم نماينده رهبري در شوراي امنيت ملي و طبيعتاً جايگاه حقوقي ايشان وزني به ايشان مي داد كه مثل جايگاه سياسي و اجرايي با سابقه، قدرت او را در چانه زني و استيفاي حقوق ملت بيشتر مي‌كرد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس: رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس درباره استعفاي علي لاريجاني گفت: به عنوان حامي جدي آقاي احمدي نژاد در ايفاي حق ملت ايران از اين جابجايي بسيار متاسف شدم.

وی با اشاره به استعفاي لاريجاني دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: سوابق سياسي و اجرايي آقاي لاريجاني و جايگاه ايشان در مذاكرات خارجي، نشان مي‌داد كه قدرت بيشتري براي استيفاي حق ملت ايران داشت و اين سوابق به هيچ وجه قابل مقايسه با جايگاه يك معاون وزير خارجه با سابقه كم نيست.

وي افزود: صحبت از احترام فردي افراد نيست، بلكه صحبت از جايگاه‌ها است و آقاي جليلي پيش ما خيلي محترم است.

توكلي گفت: از نظر حيثيت حقوقي نيز علي لاريجاني هم بعنوان دبير شوراي عالي امنيت ملي منصوب رئيس جمهور بود و هم نماينده رهبري در شوراي امنيت ملي و طبيعتاً جايگاه حقوقي ايشان وزني به ايشان مي داد كه مثل جايگاه سياسي و اجرايي با سابقه، قدرت او را در چانه زني و استيفاي حقوق ملت بيشتر مي‌كرد.

وي افزود: علاوه بر اين دستورات قابل طرح در شوراي عالي امنيت ملي، مسائل امنيتي و دفاعي اعم از خارجي و داخلي و نظامي است و اين كار فقط جنبه خارجي ندارد كه ما آن را به وزارت خارجه منتقل كنيم، بلكه لاريجاني به دليل سابقه طولاني مديريت صدا و سيما و معاونت وزارت دفاع در سالهاي طولاني به مسائل امنيتي داخلي هم احاطه كافي دارد و ممكن است ما از اين جهت هم دچار يك فقدان شويم.

نماينده تهران خاطرنشان كرد: اميدواريم اين جابجايي ها منجر به تغيير تركيب دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي نشود و خسارت اين تصميم بيشتر از اين نباشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مهر 1386
قای توکلی شما اگر متاسف شدی و یا از این قضیه ناراحت هستی،پس چطور در انتخابات از قالیباف حمایت کردی؟ مگر شما مازندرانی نبودی؟ چطور در انتخابات ریاست جمهوری از همه انتظار داشتی که از شما حمایت کنندولی خودت.... من با خدای خودم عهد کردم علیرغم تمام حمایتهای فبلی از جنابعایلی اگر سرم را ببرند یک دانه رای به شما نخواهم داد. اقای توکلی یادت نرفته که بچه های مازندرانی مقیم تهران برایت جانفشانی کردند یادت نرفته که به بچه های ستاد انتخاباتی خودت نان و پنیر و گوجه می دادی. یادت نرفته که در کل کشور مازندران به شما بالاترین رای را داد یادت نرفته که نمایندگان جنابعالی در سر صندوق با نمایندگان خاتمی در گیر می شدند با اینکه می دانستند خاتمی برنده میدان است ولی فقط به یک دلیل ان هم شما مازندرانی بودی. ولی شما به جای لاریجانی از قالیباف حمایت کردی. شما که رئیس پژوهشهای مجلس بودی و هستی هیچ کار مثبتی برای مازندرانی ها نکردی. دکتر توکلی هر سر بالایی یک سر پائینی دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.933 seconds.